هر روزتان نوروز! نوروزتان پیروز!

من در هر نوروزی مرغ می شوم

و روی شاخه ی درخت می نشینم

و در هر نوروزی لبم کودک می شود

و مثل بوسه ای روی دست پدرم می نشیند

 

ببینید...ببینید... مثل اینکه آسمان دریاست

و بادبادکم یک ماهی قرمز

ببینید...ببینید... ماهی قرمزم با بال ها و دم بلند و رنگارنگش

چه جوری در آسمان شنا می کند!

 

نوروزهای آینده یکی از دیگری

 بهتر خواهند بود

چشمم را می بندم

نوروزهای نردبانم را بالا می روم

و در یکی از نوروزهای آینده

بادبادکم را برمی دارم

و به دشت رو به روی خانه مان می روم

 

هرچه می دوم از این سر به آن سرش نمی رسم

و این همان دیاری است که هر شب عید

دشت و کوه و باغ و بیابانش

با آتش چهارشنبه سوری چراغان می شود

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیزم ...
ساعاتی بیشتر به لحظه ی تحویل سال نو باقی نمونده
من از طرف خودم فرارسیدن این نوروز باستانی رو خدمت شما دوست عزیز تبریک میگم ، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده های محترمتون باشه.
آرزو میکنم سال نو سال خوبی باشه هم برای شما و هم برای ما و دقایق و لحظات خوبی رو با هم و در کنارهم داشته باشیم عید بر شما مبارک
مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر

MTN IRANCELL 1386,01,01 ساعت 04:38

منم این سال جدید رو به تو و خانواده ات که خواب هستن در این ساعت تبریک عرض میکنم... هرچند که یه ۲۰۰ باری تبریک رو عرض کردم...اما تبریکهای قبلی پیشاپیش این تبریک بودن و در سال ۸۵

چه زود گذشت.. شاعر میگه روزی آمدیم و روزی خواهیم رفت ..تنها جاده است که می ماند....

الان دیگه سال ۸۶ شده... امیداورم امسال امیدوار باشی

میخوام که برای دیگران چیزای خوب بخوای

آرزو میکنم که برای بقیه بهترین آرزو ها رو داشته باشی

تبصره ۱۲ ماده ۲۲ قانون مجازات های مدنی: چنانچه باز دوباره به این کامنت گیر بدی برابر قانون برخورد می شود

امیدوارم همیشه شاد باشی و ایرانسلی !!!

تبریک برای نوروز...

اقبال 1386,01,02 ساعت 10:36 http://www.googooli,...

سلام
سال (زندگی) خوبی داشته باشید ....

MTN Irancell 1386,01,03 ساعت 21:46

آپ کن دیگه !!!!!

آپ نمیکنی بده ما آپ کنیم !!!

هروقت ایرانسلی شدی بگه حاجیت افتخار بده بیاد بازدید کنه

زت زیاد

قضیه ی ۴ 1386,01,05 ساعت 01:00

سلام اقبال جون. حال و احوال. سال نو مبارک.
راستی برای همه ی بچه ها بگم که دارم شرمع میکنم.
منتضر باشن؛؛؛؛.

حالا میای نظر میدی
شانس اوردی قبل از عید کم دیدمت ولی مطمئن باش که شنبه ۱۸ فروردین کتک سختی از من میخوری
بچه ها سال نو مبارک
راستی کسی حاضره به من کمک کنه؟

دعوت به صرف شعر و دوستی...
هر روز. ساعت ۵ صبح. در:
www.booda-dar-barf.blogfa.com

برای وبلاگتون خیلی متاسفم چون الان ۱۲|۱|۸۶ هست و هنوز یک نفر هم از سال تحویل به بعد به این وبلاگ سر نزدهامید وارم به زودی ژر رونق گردد ان شالله

MTN 1386,01,12 ساعت 13:48

من برای کسی که پست قبلی رو داد متاسفم ...

نمیدونم کی واسش تایپ کرده چون خودش بی سوادبوده و تاریخ نظرات رو نمیدیده

اینقدر چیپ هم بوده که یه آدرس ایمیل از خودش نزاشته

خیلی محمودی گمشده !!!!

مدرس 1386,01,15 ساعت 13:54 http://www.roshanfekr.com

سال نو مبارک

به شما ربطی نداره.. 1386,01,23 ساعت 16:45

سلام به همکلاسی های خوبم.سال نو مبارک.سارا حمیده وسعیده ی عزیزم دلم براتون خیلی تنگ شده.امیدوارم در این سال هم مثل همیشه موفق باشید.دوستدار همه ی شما مریم

الهه 1386,02,27 ساعت 16:05 http://pasopish.blogfa.com

سلام
آ
پ
ی
د
مممممم.
خوشحال میشم بیای واز نظرارزشمندت استفاده کنم.

محبوبه 1387,01,26 ساعت 01:09 http://kelas4.blogfa.com/

تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد