سلامی چو بوی خوش آشنایی

سلام و صد سلام به دوستان و  همکلاسی های خوبم.

من می خوام بدونم که آخه مگه اشکالی داره که خطاب من هم با دخترا باشه هم با پسرا؟!!

آخه چرا ما نباید با هم دوست باشیم؟ چرا و به چه دلیل باید پنهانی به هم نگاه کنیم و یا حتی پنهانی همدیگه رو دوست داشته باشیم؟!

بیاین یه کم فراجناحی باشیم واسه همه لاو بندازیم و چیزی که هستیم رو نشون بدیم.

من که هم با پسرا بودم هم با دخترا

امیدوارم از فردا دیگه کسی رو با نقاب نبینیم و همه با هم باشیم و نه در مقابل هم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه آسمون! 1385,10,29 ساعت 11:35

سلام به روی ماهت عزیزم.
حق با تو اِ
ولی خوب قبول کن که ما اگه به هم سلام نمی کنیم یا نقاب بر چهره داریم به دلیل اینه که نمی خوایم قربانی بشیم. البته من شخصا حاضرم قربانی بشم برای همه ولی نه مثل گوسفند . قربانی شدن باید به شکلی باشه که تاثیر داشته باشه و در جهت هدفی باشه. مثل شهدای کربلا......

ُSenator 1385,11,23 ساعت 11:14

تو هیچ کاری نمی تونی برای بهترشدن رابطه تون بادخترا.کسی که بخواد خودشو شیفته جنس مخالف نشون بده نمی تونه نه تو زندگیش موفق باشه نه تو رابطه اش باجنس مخالف. کمی مردباشین.ازاین رابطه هاباجنس مخالف که براشما دخترا هستن دوری کنید که نمی شه باهاش عاقبت بخیر شد. حرف منو جدی بگیرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد