انواع ضد حال.....!

شده تا حالا اینجوری ضایه بشی؟

آره؟!!!!!!!!!   پس خدایی بد جوری ضایه شدی

الفاتحه...................!

نظرات 6 + ارسال نظر
ح 1385,10,29 ساعت 16:15

من همه اون نظرات رو خوندم اما مشکلی ندیدم که ایجاد یه وبلاگ جدید بیشتر از یه صحبت و تفاهم دوستانه به حل اون بیانجامه ترس من از اینه که بین این دو تا وبلاگ یه رقابت مصنوعی شکل بگیره و فضای کلاستون رو کاملا دو قطبی کنه به نظر من میشه شما هم مطالب خودتون رو تو اون وبلاگ بنویسین و اصلا هر کسی که می خواد خاطراتش رو بنویسه باید پسورد وبلاگ رو داشته باشه.
باور کنین این طوری که شما پیش میرین هر دو طرف ضرر می کنن.
اصلا میشه برای این که اختلافی پیش نیاد یه وبلاگ جدید با چند نویسنده درست کرد و هر کدوم از بچه های کلاس یه نام کاربری داشته باشن می تونین یه آدرس میل بذارین تو وبلاگتون که هرکس می خواد تو وبلاگ جدید بنویسه ایمیلش رو بفرسته برای شما و شما هم با همون آی دی برش یه نام کاربری درست کنین تا بعد از این با اون نام کاربری مطالبش رو بفرسته تو وبلاگ من هم هر کمکی که از دستم بر بیاد برای تحقق این منظور انجام می دم

یه ضایع شده.... 1385,10,30 ساعت 00:21

ضایع شدن هم بد دردیه هان.....

همکلاسی 1385,10,30 ساعت 03:10

خیلی ممنون از اینکه اینقدر اتحاد و همبستگی کلاس ما واستون اهمیت داره و از چند قطبی شدن اون نگران هستین.
اگه واقعا برای شما این مساله مهم هست می تونین با نام اصلیتون نظر بدین و با ایمیل من تماس بگیرین تا کاملا منطقی با هم صحبت کنیم.
professional_lawyer2000@yahoo.com
فکر می کنم که حرفای زیادی برای گفتن و شنیدن وجود داشته باشه.

ح 1385,11,01 ساعت 17:45

تو ؛به یاد داشته باش که ...؛ یه پیغام گذاشتم لطف کن بخونش

رفیق بی کلک! 1385,11,02 ساعت 12:53

دمت گرم عزیزم. خوشم اومد. به این می گن وبلاگ.
با این کارت حداقل یه الگوی خوب واسه بعضی از تازه کار های کلاس ارائه کردی.
بازم دمت گرم!

یه دوست! 1385,11,03 ساعت 14:07

کارت حرف نداره.
خیلی عالی شروع کردی فقط امیدوارم که همینطور پیش بری و به اهدافت برسی. مطمئنم همینطور میشه.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد