دعای پاس کردن امتحان!

الهی...!

ادرکنی پاسا ترمی به نمرتی دهی و دوازدهی

و حفظنا من مشروطی و فلجا استادی

و لغو امتحانی بحق برفی و آلودگی جوی

آمییین!

نظرات 7 + ارسال نظر
hamidel 1385,10,23 ساعت 12:20 http://hamidel.blogsky.com

این خیلی با حال بود دمت گرم ماشاالله وبلاگ پر کاری داری تبریک میگم
این آقا حمیده که گفته بودی واسم مفهوم نبود (خودم شک کردم پسرم یا دختر)
من حمیدم
خوب عزیز موفق باشی --بازم می یام -بای

hamidel 1385,10,24 ساعت 19:31 http://hamidel.blogsky.com

salam baba male khodame male khaharam nistesh hamidel=hamid+del
begzarim dar zemn hamkelasi chonke idito dadi nemitoonam nazareto tayid konam chonke hame mibinan ok bye

یه اشنا 1385,10,28 ساعت 00:16

فقط پاس بشن دیگه از خداوند چیزی نمی خوام....

ح 1385,10,28 ساعت 15:33

فکر می کنم می شد طور دیگه ای هم به موضوع نگاه کرد آخه می ترسم درست شدن یه وبلاگ دیگه فاصله رو تو کلاس شما بیشتر از اینی که هست بکنه یعنی یه رقابت کاذب شکل بده.فکر می کنم شما می تونستین با مصطفی و اقبال صحبا کنین و کاری کنین که نظرات شما تو اون وبلاگ لحاظ بشه و اصلا خودتونم توش بنویسین.
فکر می کنم هنوزم بشه این کارو کرد.
لااقل امتحانش کنین

hamidel 1385,10,28 ساعت 19:27 http://hamidel.blogsky.com

برای اینکه همیشه آسوده خاطر باشی سعی کن تصمیماتی که می گیری با ارزشهای وجودیت هماهنگ باشد .
*****************

*****************
پیروز باشی دلبر

همکلاسی 1385,10,28 ساعت 19:57

دوست عزیز(آقا یا خانم ح)
اگر کمی با دقت بیشتری به نظرات درج شده در وبلاگ دوستان خوبمان(آقایان توفیقی و محمدی) نظر بیفکنید حتما پاسختون رو دریافت خواهید کرد!!

tanbale kelas 1385,11,02 ساعت 11:42

man faghat az khoda mikham 10 bigiram shoma ham baram doaa konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد