همکلاسی.... سنت ایرانی را جشن بگیر

سپندارمذگان

 بر دلباختگان ایران زمین

شاد باد

عشق اگر روز ازل در دل دیوانه نبود         تا ابد زیر فلک ناله ی مستانه نبود

 

نظرات 27 + ارسال نظر
سلمان 1385,11,29 ساعت 21:55 http://aloneeyes.blogsky.com

سلام همکلاسی
سپندار مذگان رو بهت تبریک میگم

ایراندخت 1385,11,30 ساعت 12:04

ایرانی باشیم.
روز زن و زمین مبارک باد....

همگی برای داشتن ایرانی سر بلند با جان و دل تلاش کنیم.

دلباخته 1385,11,30 ساعت 12:16

این عکس منو به یاد روزهای خوش با اون خدابیامرز میندازه!!!
اشکم در اومد.

صبا 1385,12,01 ساعت 12:22

هم کلاسی‌های عزیز سلام. درسته گذشته اما سپندارمذگان رو تبریک می گم و همینطور آغاز ترم دوم رو ( که به لطفش از لقب صفر کیلومتر بودن راحت شدیم!)
یک خسته نباشید هم خدمت آقای توفیقی و آقای محمدی می گم که وبلاگ خاطرات کلاس ما رو راه اندازی کردند و مدتی هم خاطره نوشتند و به هرحال حالا رفتند. صمیمانه میگم:خسته نباشید و موفق باشید! اما این وبلاگ! فکر نمی کنم هویت نویسنده ی این وبلاگ خیلی مهم باشه. اما با این وجود می بینم که این سوال مطرحه و دنبال کشف صاحب این وبلاگ هستین. خوب به طور کاملا اتفاقی فهمیدم که عده ای فکر می کنن این وبلاگ مال منه! اما باید بگم این طور نیست! اول فکر کردین مال نگاره و وقتی دیدین نیست خوب قدم بعدی لابد دوستاش بودند و گزینه ی بعدی هم من! خیر! من نویسنده ی این وبلاگ نیستم. باور کنید! دوران کنکور تلویزیون کارشناسی رو آورده بود که درباره ی متدهای تست زنی صحبت کنه. داشت می گفت که وقتی بین گزینه ها شک داریم چه کار کنیم. می گفت به لحاظ روانشناختی داوطلب موقع شک- ناخودآگاه تمایل داره نزدیک ترین گزینه رو بزنه. و طراح سوال هم تمایل داره دورترین گزینه رو گزینه ی صحیح قرار بده. حالا شما هم تمام توجهتون رو به محتمل ترین گزینه ها معطوف کردین! خوب من صراحتا می گم: اصلا از حیطه ی من و ما خارج بشید! همیشه درست ترین گزینه نزدیک ترین گزینه نیست!
امیدوارم در ترم جدید موفق باشید.( این وبلاگ چیزی نیست که من از نسبت داده شدنش به خودم خیلی ناراحت بشم. اما خواستم بگم که من نیستم! تا هم از اشتباه درتون آورده باشم و هم یک مانع دیگه رو در راه رسیدن به جواب درست از سر راهتون برداشته باشم!)
به امید موفقیت های روزافزون....
شاد باشید!

ناشناس 1385,12,03 ساعت 16:18

صبا خانوم شما فکرکردین ماها عقب افتاده های ذهنی هستیم که اینجوری واسه ما فیلم بازی میکنی.مثل اینکه خودت خوشت میاد واسه خودت درد سر درست کنی.اون فاجعه ی وبلاگت بسی نبود ها.
یه مسئله ای پیش اومد گفتیم گناه داری ترم دوم اذیتت نکنیم
دیگه خودت شروع نکن که بد پشیمون میشیا.
بی خیال شو که شانس آوردی بی خیالت شدیم.

خطاب به فرزند کهربا 1385,12,04 ساعت 13:43

یکی از سه تفنگدار به من تیر زد
و تو بی تفاوت گذشتی
به حق تو قاتل منی

... 1385,12,04 ساعت 13:48

زور نزنین! بالاخره که می فهمیم مال کیه! دیر یا زود! اونوقت میبینیمتون! داشته باشین.

نوعی حراستی 1385,12,05 ساعت 08:30

ضمن تبریک این روز که اسمش را نمیدانم اطلاعاتی گرانبها را به عرضتان میرسانم :‌ طی تحقیق به عمل آمده مشخص شد که ( dj و ... و فرزند کهربا )‌ یک شخص هستند زیرا که تمامی پیام هایی که در پست پایین و بالا گذارده اند در یک زمانم بوده و اختلافشان فقط ۲ ،۳ دقیقه است.
حال کردین
در ضمن اطلاعلت جدیدی از اقبال محمدی در دست تولید است . جانم در امد این همه تایپ کردم صبا چی کشیده ؟

DJ 1385,12,05 ساعت 10:19

متاسفم حراستی! اشتب کردی!

kalafe 1385,12,05 ساعت 12:20

vay cheghadr harf mizanid shomaha nemitonid adam bashid kami harfaye khob bezanid

افسوس! 1385,12,05 ساعت 15:22

خانه از پایبست ویران ایت کلافه جون!

افسوس! 1385,12,05 ساعت 15:22

خانه از پایبست ویران است کلافه جون!

دلارام! 1385,12,06 ساعت 11:39

آقای کلافه و افسوس شما که از این وضع ناراحتین خوب از خودتون شروع کنین و دست به یک اصلاحات بزنید و حرفای خوب بزنین بلکه بقیه از شما یاد بگیرن!
انتقاد بسه دیگه
وقت عمله

ایکس 1385,12,06 ساعت 22:11

ای بابا مگه این تو هم میشه حرف خوب زد؟ دلتون خوشه مثل اینکه شماها! عمل می خوای؟ گل بگیرین درشو... تخته کنین بابا! نمی دونم چطور بروبکس به شما واگذار کردن!

[ بدون نام ] 1385,12,07 ساعت 17:46

در کوران باران سپید
مردی مرد
بی شک قاتلن قصاص خواهند شد

نا شناس 1385,12,07 ساعت 18:15

اخطار۲
صبا خانوم شما فکرکردین ماها عقب افتاده های ذهنی هستیم که اینجوری واسه ما فیلم بازی میکنی.مثل اینکه خودت خوشت میاد واسه خودت درد سر درست کنی.اون فاجعه ی وبلاگت بسی نبود ها.
یه مسئله ای پیش اومد گفتیم گناه داری ترم دوم اذیتت نکنیم
دیگه خودت شروع نکن که بد پشیمون میشیا.
بی خیال شو که شانس آوردی بی خیالت شدیم.

[ بدون نام ] 1385,12,08 ساعت 11:38

یه بارم تو برنامه کودک (حالا همه فکر میکنن من برنامه کودک می بینم) عمو پورنگ اجرا می کرد مسابقه تلفنی بوده یه دختره زنگ زده بوده ، پورنگ بهش میگه بابا خونه هست باهاش صحبت کنم میگه هست ولی حمومه ، میگه مامان چه طور ؟ میگه مامانمم حمومه !!!
خاطره دیگه از عمو پورنگ
یه صدای دخترونه
- الو ؟
- الو ؟
- سلام
- سلام
- خوبی
- مرسی . عمو پورنگ ؟
- جانم ؟
- من خیلی دوستتون دارم
- منم خیلی دوستت دارم عزیزم . اسمت چیه ؟
- کتایون
- کتایون ؟ خوبی ؟
- بله
- کتایون ؟ من ازت سوال می پرسم . تو بگو کتایون . باشه ؟
- باشه
- کی از همه بهتره ؟
- کتایون
- کی تو کارا به مامان کمک می کنه ؟
- کتایون
- کیه که مامان دوستش داره ؟
- کتایون
- کیه که بابا وقتی از در میاد

[ بدون نام ] 1385,12,08 ساعت 13:16

خب ادامش؟ چی شد؟

.///// 1385,12,08 ساعت 19:32

کاری نداره اگه نمیتونین کاری بکنین حداقل روزی یه دونه عکس بذارین یا یه آهنگ غمناک بذارین و بگین ما رفتیم بعد یه آدرس خونه جدید بذارین
بعد باز خودتون یه وبلاگ جدید بزنین و یه کم از حقوق زن بنویسین و باز دوباره همینجوری
حداقل حوصلمون سر نره

جمع کنین بابا این چه وضعشه کلاس شده عین جهنم کافیه یه ترم دیگه بگذره و ....
نمیخوام جنگ را بندازم ولی واقعا الان قدر گوگولی رو میدونم از شما یا از اقبال و از مصطفی و محسن و خلاصه هر کی میتونه کمک کنه خواهش میکنم یه کاری بکنه خواهش میکنم

٬ 1385,12,08 ساعت 22:51

آره کاملا موافقم! اصلا بیاین دوستانه تمومش کنین. چطوره؟ برای ایجاد رابطه ی دوستانه اصلا احتیاجی به وبلاگ هست؟! بهترین کار ختم دوستانه ی وبلاگه. می تونیم رای بگیریم! هر کی موافقه تعطیل پروژه ی وبلاگه بگه. به خدا صواب داره!

حرف هایم را در ستاره سیاه نوشته ام وکلیدش رابه آدمبرفی داده ام.
حرفها نبای بی پاسخ بمانند

ادم بر فی 1385,12,12 ساعت 15:51

شاید ادم برفی نتو نه جواب بده

حامد 1385,12,14 ساعت 12:13 http://pasopish.blogfa.com

سلام
ممنون که تشریف آوردین
وبلاگه شما قشنگه
مال من اولشه تازه هنوز کار داره

الهه 1385,12,16 ساعت 10:31

سلام سلام

من این دو نفرو قبلا‌ یه جایی ندیدم؟؟؟؟؟؟

مرسی بهم سرزدی.

ایشالا در آینده دستشونو تو دست هم میبینیم

الهه 1385,12,16 ساعت 12:23 http://www.pasopish.blogfa.com

سلام سلام

من این دو نفرو قبلا یه جایی ندیدم؟؟؟؟

مرسی بهم سرزدی.

ایشالا در آینده دستشونو تو دست هم میبینیم

[ بدون نام ] 1385,12,20 ساعت 10:44

خانم الهه واقعا که ان شا الله رو این تور مینویسن

دوست ندارم بدونین 1386,02,19 ساعت 12:52

ای وللا بابا.اینم وبلاگ جدیده/خوشم اومد.منم بازی بدید. توروخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد